HomeCalendarFAQSearchMemberlistRegisterLog in

Share | 
 

 Imnot a cheater

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2  Next

Look Demo and choose an answer...
HACKER!!!
25%
 25% [ 2 ]
Demo is clean
75%
 75% [ 6 ]
Total Votes : 8
 

AuthorMessage
2BaDSoSaD
[Apple]
avatar

Posts : 329
Join date : 2011-08-23
Location : Canada

PostSubject: Imnot a cheater   Sun Aug 28, 2011 9:11 am

ok, Kmlol nd vice last news , im not a cheater so u guys had no reason to leave in the Pcw if i cheated then kmlol got a demo i hopr he will upload it on forum to prove everyone i dont cheat ...
Back to top Go down
View user profile
2BaDSoSaD
[Apple]
avatar

Posts : 329
Join date : 2011-08-23
Location : Canada

PostSubject: Re: Imnot a cheater   Sun Aug 28, 2011 9:14 am

and ofc i got a demo too i will upload it later

cuz im on my ipod


Last edited by 2BaDSoSaD on Sun Aug 28, 2011 5:07 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile
KAS
Admin
avatar

Posts : 505
Join date : 2011-08-20
Location : Germany/Bosnia

PostSubject: Re: Imnot a cheater   Sun Aug 28, 2011 1:05 pm

What happend...?
Back to top Go down
View user profile http://apple-urt.tk
2BaDSoSaD
[Apple]
avatar

Posts : 329
Join date : 2011-08-23
Location : Canada

PostSubject: Re: Imnot a cheater   Sun Aug 28, 2011 5:04 pm

Umm me Km lol vice went on My clan's priate server for a fun war and i took a friend whit me so 2v2 and while playing kmlol said brb he went spect but he was specting me nd the guy then he said nice whs and disconnected nd vice said bb cheaters and disconnected
Back to top Go down
View user profile
KAS
Admin
avatar

Posts : 505
Join date : 2011-08-20
Location : Germany/Bosnia

PostSubject: Re: Imnot a cheater   Sun Aug 28, 2011 5:47 pm

Hmmm, okay...
So Upload your Demo please and we will check that!!!
Back to top Go down
View user profile http://apple-urt.tk
Shadow
[Apple]
avatar

Posts : 375
Join date : 2011-08-20
Age : 22
Location : Germany

PostSubject: Re: Imnot a cheater   Mon Aug 29, 2011 12:53 am

lol i want to see that demo Razz
Back to top Go down
View user profile
2BaDSoSaD
[Apple]
avatar

Posts : 329
Join date : 2011-08-23
Location : Canada

PostSubject: Re: Imnot a cheater   Wed Aug 31, 2011 2:00 am


Mmm it diesnt work... Kmlol upload yiur demio pls
Back to top Go down
View user profile
Laggi

avatar

Posts : 273
Join date : 2011-08-20
Age : 31
Location : Japan

PostSubject: Re: Imnot a cheater   Tue Sep 06, 2011 8:12 am

And thats all? Where is demos?
Back to top Go down
View user profile http://laggi.tk
KAS
Admin
avatar

Posts : 505
Join date : 2011-08-20
Location : Germany/Bosnia

PostSubject: Re: Imnot a cheater   Wed Sep 07, 2011 5:07 am

What doesnt work?
Cmon i want to see that demo!!!
Looks like you dont want to show it...

Btw... VICE....can you please tell KmLoL he should join this Forum!!!
Back to top Go down
View user profile http://apple-urt.tk
2BaDSoSaD
[Apple]
avatar

Posts : 329
Join date : 2011-08-23
Location : Canada

PostSubject: Re: Imnot a cheater   Wed Sep 07, 2011 9:30 am

ok... In fact i donnu how to upload it lol nobody never show me how To make a link nd how to upload it '||_, ({}) ||_,' i feel stupid cuz eeveryone knows how but not me :/
Back to top Go down
View user profile
KAS
Admin
avatar

Posts : 505
Join date : 2011-08-20
Location : Germany/Bosnia

PostSubject: Re: Imnot a cheater   Wed Sep 07, 2011 2:46 pm

Use a File Hoster like Media Fire or Uploaded
After Uploading your File/Demo there…post the Download Link for us!!!

Or, if you have a DropBox…put the Demo in the Public Folder and share the Download link here.

Good Luck
Back to top Go down
View user profile http://apple-urt.tk
Laggi

avatar

Posts : 273
Join date : 2011-08-20
Age : 31
Location : Japan

PostSubject: Re: Imnot a cheater   Thu Sep 08, 2011 7:17 am

KAS wrote:
Good Luck

And have fun :DDDD
Back to top Go down
View user profile http://laggi.tk
2BaDSoSaD
[Apple]
avatar

Posts : 329
Join date : 2011-08-23
Location : Canada

PostSubject: Re: Imnot a cheater   Thu Sep 08, 2011 12:25 pm

i feel so dang stupid lol It will be done soon thx..
Back to top Go down
View user profile
2BaDSoSaD
[Apple]
avatar

Posts : 329
Join date : 2011-08-23
Location : Canada

PostSubject: Re: Imnot a cheater   Fri Sep 09, 2011 10:43 am

Back to top Go down
View user profile
KAS
Admin
avatar

Posts : 505
Join date : 2011-08-20
Location : Germany/Bosnia

PostSubject: Re: Imnot a cheater   Fri Sep 09, 2011 11:18 am

Okay…for me the Demo looks clean.
Dunno about your Team mate…and dunno who LOL was specing that time!!!

Maybe you can get the Demo from the other Guy??
Back to top Go down
View user profile http://apple-urt.tk
2BaDSoSaD
[Apple]
avatar

Posts : 329
Join date : 2011-08-23
Location : Canada

PostSubject: Re: Imnot a cheater   Fri Sep 09, 2011 1:51 pm

Maybe... but i dont think so i see im like once by month
Back to top Go down
View user profile
2BaDSoSaD
[Apple]
avatar

Posts : 329
Join date : 2011-08-23
Location : Canada

PostSubject: Re: Imnot a cheater   Fri Sep 09, 2011 3:28 pm

Btw can i post *Demo clean* or i cant vote cuz its about me lol
Back to top Go down
View user profile
Pum@
[Apple]
avatar

Posts : 175
Join date : 2011-08-21
Age : 22
Location : Germany

PostSubject: Re: Imnot a cheater   Sat Sep 10, 2011 2:34 am

the demo of 2bad is clean, but i guess what vice and lol meant, was not 2bad but they meant this other guy, the Heal guy...i'd like to see his demo, cuz i think that they were calling him thge hacker, not you.
Back to top Go down
View user profile
2BaDSoSaD
[Apple]
avatar

Posts : 329
Join date : 2011-08-23
Location : Canada

PostSubject: Re: Imnot a cheater   Sat Sep 10, 2011 3:06 am

well they said nice hackS and bb cheaterS
Back to top Go down
View user profile
Pum@
[Apple]
avatar

Posts : 175
Join date : 2011-08-21
Age : 22
Location : Germany

PostSubject: Re: Imnot a cheater   Sat Sep 10, 2011 4:15 am

i saw it, but anyways i think they just meant him, cuz he had nice stats and while you were dead and spect him i already saw a doubtful scene...
Back to top Go down
View user profile
2BaDSoSaD
[Apple]
avatar

Posts : 329
Join date : 2011-08-23
Location : Canada

PostSubject: Re: Imnot a cheater   Sat Sep 10, 2011 6:31 am

loook at the video whit sound very high ull
see that theres no hack
Back to top Go down
View user profile
Pum@
[Apple]
avatar

Posts : 175
Join date : 2011-08-21
Age : 22
Location : Germany

PostSubject: Re: Imnot a cheater   Sun Sep 11, 2011 1:32 am

oh dude i had my sound full high, and thats really really loud. apart from that i dont say that he sure hax, but there were some suspicious moments.
Back to top Go down
View user profile
2BaDSoSaD
[Apple]
avatar

Posts : 329
Join date : 2011-08-23
Location : Canada

PostSubject: Re: Imnot a cheater   Sun Sep 11, 2011 4:33 am

Ok then ..Btw this guy play hurts from years...
Back to top Go down
View user profile
Pum@
[Apple]
avatar

Posts : 175
Join date : 2011-08-21
Age : 22
Location : Germany

PostSubject: Re: Imnot a cheater   Sun Sep 11, 2011 5:42 am

whatever.. xD
Back to top Go down
View user profile
2BaDSoSaD
[Apple]
avatar

Posts : 329
Join date : 2011-08-23
Location : Canada

PostSubject: Re: Imnot a cheater   Sun Sep 11, 2011 7:47 am

lol i wondwr who said HACKER!! as a vote
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Imnot a cheater   

Back to top Go down
 
Imnot a cheater
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
[Apple] Forum :: [Apple] Public :: NEWS-
Jump to: